Serklajligebelik Merhaba , 25 haftalık hamileyim. Doktorum Serklajlı olduğum için bu magnezyum takviyesini verdi . Kullanan oldu mu EFERMAG 365i . İshal yapıyor diye okudum ve kullanmaya çekiniyorum açıkçası
mine3444 Serklajligebelik ben kullanıyorum. Akşamlari bir çay bardağı suya bir adet atıp içiyorum. Şekerli. Beni ishal yapmadı. Eşimi üç gün yaptı. Sonra vücut alisti
Ozgeturkseven Serklajligebelik yani daha yeni serklaj yapıldı bir ay olmadı kullanalı ama olıyordur illaki yoksa yazmazlar
Hiloska 24 haftadan beri kullanıyorum 31 haftalığız suan bu zamana kadar hep ishal yaptı beni vücudum alışmadı yani :/