Kızlar son zamanlarda başıma niye böyle bisey geliyo hepsi Allah tan tabiki ama tıpta bi açıklaması var mı 2 aydır 3 gün erken adet oluyorum mesela bu ay 19unda olmam gerekiyodu bu sabah adet oldum 3 gün erken olmuş oldum yani kasım ayında da aynı şey oldu 2 gün erken oldum stres falan diceksiniz ama stres yapmıyorum yumurtalarimla alakali bi sorun falan mi var acaba