mjgnylmz-21 herkesin yapısı bir degil. Benimde hamileligim cok güzel geciyordu bir gün ayaktayken fosurt diye kanamam geldi. Ardından et parçaları.. ultrasona girdim bebek tosun gibi. Sonra 10 gün kadar parça düsürüp adet kanaması oldu. Sebebide zaten normalde onlar oluyormus ama bazılarında dogumda cıkıyor dısarı bazılarında dogumdan önce. Ben 2. Secenekte olan bir kadınmısım. İlkide 10 haftaya kadar lekelenmeli gecti ama ikincisi dedigim gibi bildiginiz düsük yapar gibi oldu. Neyse 20. Haftaya kadar lekem kan vs karısık bi sekilde geldi. Suan 28 deyim. Malesef plesentanın yeri karın dokunuz vs cok etki ediyor. Yani gereksiz korkmayın benim gibi bile olmamıs sizinki:)