KubilayGizemzkan Kızlar 5+2 hamileyim dün akşamdan beri geçmeyen baş dönmem var mı yasayan varmı bu durumu 😞😞😣
1PrensAnnesi KubilayGizemzkan bende de ilk 8hafta kadar baş dönmesi oldu tansiyonum yerlerdeydi ama sonradan düzeldi
Handeaslan39 KubilayGizemzkan canım valla ona göre bir yol çizer doktorun canım bas dönmesi kötü yani
Sinemm Benimde ilk aylar baş dönmem oluyordu tansiyonda çok düşüktü o yüzden mis şimdi çok şükür geçti anı hareket yapmamaya çalışın geçmiş olsun
1PrensAnnesi KubilayGizemzkan sarımsaklı şeylerden uzak kaldım dahada düşmesin diye.. tuzlu kraker filan yedim zten o dönem herşeyden tiksndğm içn bi onunla doyuyordm yoğurt yedm hem dengeliodu bunlar tansiyonumu
KubilayGizemzkan 1PrensAnnesi tansıyonum normal çıktı doktorumu aradım hamileliğin belirtisidir kusmadıkça ilaç veremiyorum dedi bu bulantı için ne yapıcaz ya
1PrensAnnesi KubilayGizemzkan çaresiz bişey o cnm artarsa acile gidersin serum filan verirler ama başka bişey yok çekeceksn dua et az sürsün 💕 tuzlu şeyler bastrıo onla biraz besleneblrsn
seymos KubilayGizemzkan o ilaç da baş dönmesi yapıyor da o yüzden sordum. Tavsiyem ayaklarınızı yüksekte tutacak şekilde uzanmaniz olur bana iyi geliyordu. Azaltıyor ve ani hareket yapmamanız. Geçmiş olsun.