Meraba kizlar çatlatma iğnesinden sonra kontrole gittiniz mi hiç ben ıgne olduktan 5gun sonra gittim sol tarafda mi yumurta kist oluşmuş sağ taraftaki çatlamış dedi .boyke olup hamile olan varmı hamile kalmaya engel değil zararı da yok dedi doktorum ama hemen olumsuz diye düşündüm ve belirtilerininz varmıydi benim daha çok yeni 8.gunum bugün :)