Bugün ikili taramam vardi ultrosonla bakilirken bebegin ense kalınlığı fazla çıktı daha sonra kendi doktoruma gittim oda ölctü ve evet fazla dedi yani normal bi bebegin 2.5 mm olmasi gerekirken benim bebegimin 4 mm çıktı doktorum dovn sendromu belirtisi olduğunu soyledi fetal dna yapmamı önerdi sabahtan beridir ağlıyorum boyle ense kalınlığı fazla çıkıp ta sonucu normal gelen oldu mu lütfen cevap verin içim içimi yiyor yarin yaptıracağım fetal dnayi.