Mathildaaf Merhaba 6 haftalık hamileyim bugün dr gittim fakat n kalp atışı duyulmadı normal mi yaşayan var mı acaba
Seross10 Mathildaaf 6+6da duymuştum oğlumda şimdi ikinciye gebeyim 6+2de duydum. Ama 8. Haftaya kadar duyuluyormuş
MadameHappy34 Mathildaaf Dr ne dedi ? Kişiden kişiye değişen bir şey geç döllenme olur geç duyulur 6+0 da 20 bin değerle yeni kesem oluşmuştu benim.🤷♀️🤷♀️
Zehross03 Tek çaresi beklemek kimisi 7 de zor duyuyor kimisi 5 te duyuyor benimde mesela 6 da cok az dı 7 de durdu malesef belli olmuyor korkutmak için yazmıyorum..
Rabiaaa46 Mathildaaf benimde duyulmadı 6+3 te gittim hatta bende bu konuyla ilgili yazı yazdım buraya haftaya tekrar gidicem 8. Haftaya kadar normalmiş