deniizz7 merhaba arkadaşlar. lohusa terliği değil de hastanede kullanmak için çantanıza eklediğiniz terlik modellerini paylaşırsanız çok sevinirim. görsel ya da satın aldığınız sitenin linki de olur.
alangoya_ deniizz7 ya ben peluş falan koymadım önü çift bantlı tokalı açık terliklerden koydum olur da kan vs damlarsa kolay yıkansın silinsin diye önemli olan rahat olması zaten altı üstü tuvalete gidip yürüyüş yapacağım onlarla
Zerdalicekirdegi deniizz7 flodan lumberjack aldım açık terlik benim için ideal geldi onu koydum çantama. Bi numara büyük aldım ne olur ne olmaz belki çorapla giyerim diye 36.5 giyiyiordum 37 aldım
Kelebekk-0307 deniizz7 pelus tarzda olanlar hiç rahat olmuyor açıkçası ya da ben olamadm bilmiyorum birde alt tabanının kaygan olmamasına dikkat edin bazıları yağ gibi kayıyor
Edafmo Hepsiburada dan akınalbella markasından aldım evs terlik. Daha önce de dışarda kapı önünde falan giydiğim bir markaydı.
deniizz7 Zerdalicekirdegi deneyerek almak en mantıklısı galiba, ayak şişliğini falan da göz önünde bulundurursak.
Meryemzeynep0 Ben kapı önü terliği gibi bişey koydum eve dönünce aticam bide hastane mikrobu taşımayın eveeeee
2022bebeki deniizz7 Crocs terliklerim vardi ben onu götürecegim açıkçası. Markanin önemi yok ucu kapalı ve yıkanabilir olması önemli dedi arkadaşlarım. Dogum sonrası kanama lekelenme olabiliyormus terlikte o yüzden yikayabilecegim tarzda bir şey götüreceğim. Rahatlik her zaman önceliğim 🤣
cahillesohbetikestim deniizz7 normalde de kullandığım iki bantlı terliklerimi götürdüm ilk doğumumda yine onları alıcam yanıma
yinehamile deniizz7 normal gündelik dışarı da giyilen çift bantlı bir terlik koymuştum yürümesi falan rahat oluyor. Yine aynı tarz götürmeyi düşünüyorum