Kızlar selamm 38+4üz bugün randevumuz vardı bizim oğlanın pek gelmeye niyeti yok galiba daha sancı filan da çıkmıyor doktor 3 haftaya kadar bekleyebiliriz dedi ben o kadar bekleyemicem dedim cuma tekrar kontrole gidicez bir değişiklik olmazsa ayın 23üne sezaryen randevusu alıcaz çok heyecanlıyım 🙊 sizde durumlar nasıl benimle aynı zamanda olanlar ???