Pemberuya Yeşil zeytin sürekli canm istiyor suda bekletip yiyorum bi sıkıntı yapar mı hani tansiyon vs açısından?
bkts Pemberuya benim tansiyonumu cikarmisti😅 ama ben biraz fazla fazla yemistim, 3-4 gun ust iste cok yiyince de dusmeyen tansiyon sorunum olmustu 1 hafta kadar. Bol su icin yerseniz de 😌