Gamselllaaaaa Kızlar bebeğim şu anda 37. Haftasında haftaya sezeryan olacağım 3 kg dedi doktorum normal mi sizce ?
Hamideersin Gamselllaaaaa gayet iyi kilosu bende 38+2 deyim bugün kontrolüm vardı 3300 çıktı ultrason ölçümünde