Ozgee123 sancın geçene kadar seni hastanede yatırıyorlar canım bana doktorlar öyle demişti . Boşuna değil sancı olur ise erken doğum olabilir bu riski ortadan kaldırıyorlar . 34 . Hafta ve sonrası için zararlı vurulmaz diye okumuştum ama seninki daha erken .Geçmiş olsun inşallah kısa sürede çıkarsın hastaneden 🙏🏻