Aytekin1 Ipek_2017 Ipek_2017 diş hekimi asistanıyım temizletebilirsiniz hiçbir sorun olmaz anestezili işlem olmadığı için 😊
Patricia Ipek_2017 ikinci 3 aylarda anca işlem yapabiliyorlar. Doktorundan onay almanı isteyecek diş hekimi. Anestezi yapılacağı için onay almadan ilerlemiyorlar
deniizz7 Ipek_2017 ben hiçbir sorun yaşamadım ama gebeliğimin 6. ay içerisindeydim diye hatırlıyorum. siz doktorunuza danışın yine de tabi.
Sevdesh Ipek_2017 anestezi falan vermedikleri için problem olmuyor benim de diş etlerim aşırı kanıyor diye temizlettirmiştim
Serklajligebelik Aytekin1 ben kan sulandırıcı kullanıyorum hem bunun hem de hamileliğin etkisi sanırım hiç kanamayan diş etlerim kanıyor . Hamilelik bitince geçer mi bu durum ne yapmam gerekiyor
Dumanelif1 Serklajligebelik diş etleri artan hormonlardan dolayı sisip kanıyormus doğumdan sonra gecer dedi doktorum
Aytekin1 Serklajligebelik evet hamilelikten oluyor yapılacak bir şey yok malesef. Hamilelikte diş temizliğine dahada önem vermek gerekiyor özellikle kustuktan sonra dişler mutlaka fırçalanmalı ihmal edilmemeliymiş tabi o durumda diş fırçalamayı düşünmek zordur ama mecbur
bebisim09_09 Benim dişim kırıldı hamilelikten dolayıymış diş hekimi ağrı sızı yok ise doğumdan sonra gel dedi ağrı sızı olmadığı için bende yapmadım riske atmamak için
Aytekin1 bebisim09_09 doğumdan sonra yaptırmanız en iyisi olmuş anestezili işlem yapılacağı için ağrınızda olmadığından riske atmak istememiş doktorunuz