Dmert Merhaba 23 haftalık hamileyim ve doktor değiştirmek zorunda kaldım. Gebze’de özellikle normal doğumu destekleyen doktor arayışındayım. Bir de hastane olarak merkez prime hakkında deneyimlerinizi paylaşabilirseniz çok mutlu olurum 🙏🏻
SaHil_Hayat Dmert merkez prime o kadar para vermeye değmez ya sanmıyorum ben medicalin doktoru geliyor Sibel hanım ilgili doktor Çayırova tıpa 364 TL muayene ücreti ödüyorum.. Doğumu mecbur medical de yapacam 9000 TL bence temiz düzgün bir doktor bulduktan sonra prime a o kadar para vermeye değmez
SaHil_Hayat Mervesultan normal için ama şöyle başka hastane de olduğu için ekstra hastane parası istiyorlar çok ama doktor orda yapıyor