Elifozcelik bildigim kadariyla zorunlu degil tatlim. Bende 23. Haftamdayim bugun saat 4 gidicem..
Bebegin kalbine falan bakiyolar diye duymustum bi sıkıntısı varmi falan diye cok detayli bilmiyorum acikcasi devlet hastanelerinde doktorun yonlendirme yapiyo zaten