ilaydadmr 2 günlük gecikmeyle cmt doktora gittim beta 11.70 çıktı. Bugün tekrar gittim 43.07 çıktı. 1 şubatta kontrolüm var. Keseyi görmek için vajinal ultrason yapacağım. Karından gözükmez dedi. Herhangi bir zararı var mı
AyFa1608 ilaydadmr herhangi bir zararı olsa yapmazlar için rahat olsun ilk muayenede genelde alttan bakıyolar karından görünmüyor görünse de net olmayabiliyor 🙂
hilalldal ilaydadmr canım merhaba benim de karnımdan göremedi doktorum hep alttan baktı su an 6+5iz korkma bir sorun olursa arkadaşına vs sorma doktoruna sor düşük vs olsa doktor neden vajinal baksın yani mantıken o yüzden kulağını kapat dışarıya olumlu düşün 🥰
ilaydadmr ipekmom_ çok teşekkür ederim. Bir arkadaşımla konuştum, bebeğe zarar veriyorlar düşük yapıyorsun dedi kalbim pıt pıt olmuştu.
AyFa1608 ilaydadmr hamileyken herkese kulağını tıka doktor dışında. Her kafadan bi ses çıkar. Etrafa baksan sende yaşamazsın bebek de yaşamaz boşver milleti ufak bir tavsiye 😅 doktorlar manyak mı bebeği niye düşürmeye çalışsın
Isik22 ilaydadmr hiç bir zararı yok olur mu öyle allah korusun için rahat olsun bende ilk öğrendiğim gün karnımdan ultrasonla baktığında gözükmüyor kan tahlilinden sonra vajinal ultrasonla bakacağım dedi ve bebeğimizi ilk o zaman görebildik 😊
Isik22 ilaydadmr birde ben doktorumdan başkasını dinlemiyorum etrafın dediğine bakma onlara kalsa ne felaketler gelir başımıza tövbe tövbe, birde özellikle hamilelere böyle negatif şeyler söylenmesine dayanamıyorum insanın sinirini bozuyor valla
ipekmom_ ilaydadmr öyle bişey olsa kesinlikle doktor yapmaz zaten, üstelik tüp bebek bizimki tedavi yapan doktorumuz yaptı muayeneyi hiçbir sorun olmayacağını söyledi. Sıkıntılı bir duurm olursa zaten önermez doktor
ilaydadmr AyFa1608 çok haklısın kulaklarımı kapamam gerekiyor. İlk gebeliğim herkese inanamamak gerek. Cidden çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız❤️
Isik22 ilaydadmr suç bizde değil ki canım benim diğerlerinim düşüncesizliği hiç öyle düşünme takmayacaksın valla mis gibi geçiyor o zaman allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏😊😊