Isik22 Merhaba kızlar, Çarşamba günü kontrolüm var 35+0 da, o gün çatı muayenesi olmaz değil mi gebeliğimde risk vs bir durum yok 37de mi başlıyor çatı muayenesi bilenler aydınlatabilirse çol sevinirim 😊
sevdenuur Kizlar Merak ediyorum soruyu gorunce yaziyim dedim 2 ci gebeliklerdede oluyormu olmaz galiba ilkinde oldum cunku cati muaynesi
Defneninannesi- sevdenuur 39+6 yapti canim. Bana ikinci gebelik ama ara ara sancilarim oluyo diye acilma varmi diye bakti
SenaUmay Yeni_anne01 2 saniye kendini kasmaman yeterli canım çünkü 2 saniyelik bir şey tedirgin olacak hiçbir şey yok
limoncicegimFO Isik22 38 veya 39 da yaptığını söyledi doktorum çünkü doğumu tetikliyor dedi özele gidiyorum bu arada özelde erken yapıyorlar demişler ama bence doktorla alakalı birsey hepsi farklı zamanlarda yapiyo
SenaUmay Isik22 38 de oldum çatı muayenesi özele gidiyorum hatta istersen 39 da yapalım dedi doktorum erken yapılmıyor çoğu zaman