33+5 im bende bu gün doktoruma sordum 3 gündür parmak uçlarım sadece karıncalanıyor uyuşuyor doktorumun rahatsız ediyorsa magnezyum kullan dedi ama ben ztn zar zor bendeki hapları yutuyorum ozmn içme dedi ztn 36. Haftada durdurmak zorundasın magnezyumu e çok kalmadı ztn o yüzden ben kullanmicam
Çoğu hamilede görülen bişey iş korkulacak bişey yokmuş ama tabi doktorunuzada danışın içiniz daha çok rahat etsin