Esrbenn çok teşekkür ederimm açıklamalarınız için 🙏🏻🙏🏻Evet ben de hassasım biraz bu konuda her zaman doğum yapmıyoruz sonuçta benım de ilk bebeğim ve 8 ay bekledim bebeğimi şimdi de cok hassasım o yüzden sanırım daha tatlış bir ilgi bekliyorum belki de yanılıyorum bilmiyorum . Benim doktorum da medicine da fiyatları aynı bu arada medipolle hatta doğum bi tık daha pahalı sanırım normal 9.500- sezeryan 12,500 , doktor mauwyenelerde çok ilgili uzunca bakıyor anlatıyor ama mesafeli çok rahat edemiyorum yanında kendisinden çoğu kişi çok memnun sanırım enerji meselesi ya , ben kendisine acil birşey olursa birşey danışmak istersem nasıl ulaşırım dedim acil bişey olursa bana ulaşmaya çalışma hastaneye gel dedi bişey sormak istersen de İnstagramdan yazabilirsin dedi bilmiyorum bana saçma geldi ama eşim normal sen abartıyosun diyor :) ben mi şımarıklık yapıyorum acaba bilmiyorumki