anne_gunlugu Kızlar ben cuma günü test yapmıştım kan testi pozitif çıkmıştı bugun kan verdim 128 cıktı sizce normal midir? Bugun regli olmam gereken 2. Gün daha önce 1 dış gebelik yaşadım da tedirginlik var, iki günde bir kan vermek ister gibi geliyor
Minisbebegim2 anne_gunlugu bende perşembe günü idrar testi yaptım pozitifti cuma günü doktora gittim kan verdım 125 çıktı pazartesi tekrar kan ver dedi, bugün kan verdım sonucu yarın çıkacak bekliyorum bakalım.. Ama ultrasonda çok ufak bisey görünüyor dedi, adetim de cumartesi-pazar olmasi gerekiyordu adetten önce pozitif sonuç aldim. Pozitiftir diye düşünüyorum 60la 40la gebelik öğrenenler var 😊
minnosbirkiz anne_gunlugu aynı duyguları paylaşıyoruz, benimde daha önce 1 dış gebeliğim var, reglim 5 gün geçti cumartesi kan verdim 256 ile öğrendim, bugünde sağlık ocağında kan verdim yarına çıkacak sonucu, takip etmemiz gerekiyor gibi 🥺
Elisanne anne_gunlugu Ben adetime 3-4 gün kala vermiştim 113 çıkmıştı şuan 18+3 günlük hamileyim. Darısı size inşallah 🌸
anne_gunlugu minnosbirkiz İnşallah bir daha dış gebelik geçirmeyiz ne gibi belirtileriniz var bide dış gebelikte ne gibi belirtileriniz vardı?bende kasık agrısı oluyo tedirgin oldum ama inşallah birşey yoktur
minnosbirkiz anne_gunlugu inşallah, benimde 1 saat önce lekelenmem oldu önce pembe sonra kahverengi geldi, o kadar çok korktum acaba yine aynı şeyleri mi yaşıyorum diye tedirgin oldum, hiç bi hamilelik belirtim yok, şuanda 5+0 görünüyor 🥺
Keskin27 minnosbirkiz doktora görünün düşük hapı ve iğnesi verir dinlenin yatın , bende aynısını yaşadım bugün
anne_gunlugu minnosbirkiz inşallah yaşamazsınız aynı şeykeri bende gögüs hassasiyeti var aşırı derecede, kasıklarda batma oluyor o kadarcık :)
anne_gunlugu minnosbirkiz çok geçmiş olsun progestan veriyolar ihmal etmeye gelmez bebeğiniz saglıvakla tutunur inşallah :)
Keskin27 Ben geçen Pazar 30 ile öğrendim bugün 1500 olmustu Perşembe randevu verdı keseye bakacaz. Biraz gezdim eve geldim peceteye koyu kahve bordomsu leke geldi hemen geri gittik progestan hap ve 3 günde 1 olcak şekilde düşük iğnesi yaptık onun dışında daha lekem gelmedi
minnosbirkiz Keskin27 çok geçmiş olsun, bende direk görüştüm progestan fitili günde 3 defa yutmamı istedi bide progestan dex iğnem vardı günde 1 defa karnımdan onu yapmamı söyledi 🥺 henüz kese felanda görmedik o kadar çok korkuyorum ki, az evvel yine su gibi indi pembe 😔 Allahım bize bağışlasın inşallah
minnosbirkiz anne_gunlugu inşallah canım garip bi kabulleniş var içimde teslim oldum galiba ne gelirse rabbimden 🥺
anne_gunlugu minnosbirkiz aynı ilkinde kabullendigimiz gibi herşey Allahtan 🤲 veren de Allah alan da Allah 🤲🏻 Rabbim kucagımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı 🥲