Dilaraagkkk Yarın kalp atışını bebeği görmeye gidicem ama stres var içimde daha önce boş gebelik gecirdiğim için çok korkuyorum 🥺
arirangg Dilaraagkkk Seni çok iyi anlıyorum. Ben de ilk bebeğimi 10. Haftada kaybettim. O yüzden her gittiğimde çok stresli gidiyorum. Ama bu sefer emin ol ki iyi olacak. İçini ferah tut 🥰
Didoun Dilaraagkkk inşaallah sağlıkla duyarsınız. Ben boş gebelik geçirmedim ama aynı korku bende de var. Bilinmezlik korkusu sanırım. Umutlu olmaya çalışıyorum bebeğim duyuyor hissediyor diye