Seyma_erkan27 Kızlar 4 haftalık ken bulantım başladı istifa edemiyorum sadece bulantı oluyor, prilam hap aldım güzel geldi kullanıyordum, şuan 7 haftalık prilam içmeme rağmen aşırı bulantım var. Sizde oldumu ne yaptınız fikir verin nolur🤦
Sevgi56 Seyma_erkan27 benimde devaö ediyor sekiz haftalık olduk ama aynı, gece yarısı bulantıyla uyanıyorum, bazen ilaç bile fayda etmiyor kahvaltı edemiyorum akşama doğru bi nebze açılıyor iştahım, çok zor 😕
Sena00 Seyma_erkan27 bende aynı durumdayım çok kötüyüm yarın 10 haftalık olacaz hâlâ devam prilam başta çok işe yaradı ama şimdi yaramıyor galiba 3. Ayın bitmesini beklemekten başka çare yok gibi 😔
pinar_033 Seyma_erkan27 prilami bana da vermisti doktorum günde 3 o şekilde hiç bir faydasını görmedim sonra gece 2 sabah 2 şeklinde değiştirdi şu an hala öyle içiyorum baya rahatlatıyor
Seyma_erkan27 pinar_033 doktor randevum cuma günü var sorup o şekilde mi kullansam bilemedim vallahi bitkinlik yorgunluk halsizlik ve ev hanımı olunca bütün işler bizi bekliyor 🥺
pinar_033 Seyma_erkan27 sor bence bu şekilde faydasını görürsün mutlaka ben böyle kullanmaya başlayalı hamilelegin tadına vardım yani
Asl-123 Seyma_erkan27 allah sifa versin butun bulanti yasayanlara valla o kadar zor biseykiiiii 24. Hftamdayim hala bulantilarim var tabi ilklerdeki kadar olmasada cok kotu geciyor hamileligim bu ikinci hamileligim ilkide boyleydi, ne prilam ne zofran ne serum hic bisi fayda etmiyor banada sadece zaman😞
Zeyneparsln Seyma_erkan27 yolun çok başındasınız 6 haftamdan başladı 17. Haftadayım hala devam prilam kurtarıcı iyiki
Beyzarel Seyma_erkan27 benim 8. Haftada başlamıştı 15. Haftada kesildi şuan 34 üm hiç merak etme geçecek 🤗
Gzm3848 Benim de 4.haftada başladı şuan 9.haftadayız hala devam ediyor prilam kullanıyorum ona rağmen kusmuyorum ama sürekli bulantım var özellikle geceleri uyutmuyor bulantı beni 😔
Nekhbet Ah ne yazikki cozuumu yok bence 😢 1 haftada 5 kilo verdim ikinci hamileliğim. İlkindede en son dogumda kuscaktim ilac icmeme ragmen
Seyma_erkan27 Çok saolun güzel anneler ne yapalım mecburen kendiliğinden geçene kadar dayanacagiz Rabb’im sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲❤️