Kizlar bugun erken test yaptim adetten 6 gun önce . 


Hamilelik varsa buyuk ekrandaki cizgi dik durmasi lazim Ama hamilelik Yoksa sadece ekran beyaz kalmasi lazim, Benim ise negativ seklinde durdu. Neden acaba?
Ben googleden de baktim Ama bulamadim. Dedim sizlere sorayim