1melekannesiii Kızçeler 14haftayız doktorumuz cinsiyet için erken dedi biz çok merak ediyoruz herhangi bir devlet hastanesinin acilinden gitsem yardımcı olurlar mı?
Likayolcusu 1melekannesiii hayır acile almazlar bile devlet hastahnesinde özel söyler vebde 14 deyim devlet hastahanesinde bana da baktı ama belli olmaz daha diyip yolladı 😕
arirangg 1melekannesiii Hayır canım acilde bakmazlar bile. Özelde polikliniğe gidebilirsin. Orada söylerler
Cnskose 1melekannesiii ben özelde takipliyim ama dr 16 dan önce katiyyen söylemiyor 2.hamileliğim yine söylemedi özelden özelede değişir 😅 devlet acilde sanmıyorum