FatmaGur Merhaba sizlere bişey danışmak sormak istiyorum şuan 23+6 yım bayadır nabzım yüksek çıkıyo 120-130 arası ve bugün 140 ı gördüm sizde durumlar nasıl neden böyle oluyo