Pemberuya Kızlar bi bayanın videosunda gördüm de böyle içi geniş kullanışlı gibi duruyor baya. Kullananlarınız memnun musunuz?
2pati1baby Pemberuya asla memnun kalmamıştım , çok kullanışlı görünüyor ama bebek çok aşşağıda kalıyor gezdirirken belin ağrıyor resmen ben satıp maxi cosi aldım
arirangg Pemberuya Doona kullanışlı görünüyor ben de onu düşünüyorum. Ama geniş değil canım tam tersi çok dar ve küçük bir araba. Çocuk belli bir kolaya gelince değiştirmek zorundasın
babysevgi Pemberuya ben kullandım cok memnundum ancak şöyle 1 yaşa kdr bile kullanılmıyor 7. Ayda satıp başka araba aldım cybex melio marka . Aşırı memnunum
Avukathanimm Pemberuya arkadaşım kullanmıştı, küçük olması sıkıntı diyor bir süre sonra bebek sığmıyor diyor ki onun bebeği küçük bile doğmuştu, öyle diyince ben vazgeçtim almaktan.
Pemberuya 2pati1baby yaa sormam iyi oldu öyleyse peki kaç kg kaç aylığa kadar kullanabiliriz maxi cosi
2pati1baby Pemberuya 3 yaşındaki oğlum da denedim mesela 16 kg 😅 sürüşüde çok iyi ,kapanması ,araca sığması ws bir araştırın isterseniz
Pemberuya 2pati1baby Şuan bu dediğiniz markayı araştırıyorum kuzum teşekkür ediyorum 🥰 bide gereksiz pahalı doona 18 bin falan 😀