Ozgeturkseven Geçmiş olsun , ben 16. haftada rutin kontrole diye gitmiştim o zaman huni şeklini almış rahim direkt hastaneye aldılar. Haftam küçüktü acil dikişe alınabilirdi ama maalesef devlet hastanenin saçma sapan prosedürleri var , ilk gebelik olunca dikiş atılmıyor illa daha önce bir düşüğün olacakmış ya da doktorun ilgisizligi bilmiyorum artık nasip herşey bir yerde. Hastaneye yatısımın üçüncü sabahı ilk kanama sonra su geldi ve doğum yaptım. Rabb’im hiç kimseye yaşatmasın çok zor . Beterinden korusun Allah’ım.