Arkadaslar merhabalar. Bugün hastanede serklaj icin ön konusmam vardi.. Yapmadan önce bebegim bi Kontrol edelim hersey yolunda mi diye dedi.. Bakti bakti sonra dedi ense kalinligi 3.1gösteriyor tabi suan daha gelisim zamani degisebilirde iki hafta sonra tekrar gel dedi. Inanin aglamaktan ne yapacagimi sasirdim… Kendi doktorum ise daha dur cok erken iki haftada degisebilirde dedi… Aranizda böyle birsey yasayan varmi?