Mucizemm41 Pinarbeki yok canım yarın zaten açıklığa baktircam iki günde bir çağırmıştı ama kanamam durdu şuan
Haticemustafa RahimeAdbelliTan en son dun gittim Doktorum Sali gunu ggünün doluyor bakicam usgde eger bebisde bir sorun gormessem suyunda azalma falan gormessem bir kac gun faha bekleriz gene sancn gelmesse suniyi veririz acilman olsada olmasada mecburi daha fazla riske atamayız dedi cnm
Maviss Pinarbeki çati muanesi olmadım nst sancıda çıkmadı ama doktor sancin suyun gelirse gel dedi ve son iki kaldı benim kide oğlan bacım bir türlü istemiyor doğmak o değil sancida yok ya bende
Mahinursmr Pinarbeki bende sizin gibi 39. Haftada catı muayenesi oldum 1 cm acıklık var dedi doktorumuz 2 hfta öyle gezdim tık yok valla 40+4 olduk simdi pzt günü suni sancı verip dogumumu baslatıcak doktor son 2 gün belki kendi istegiyle gelir bebişim 😀