Minnil Pinarbeki inşallah ya Rabbim hepimiz için neyi hayırlı eylediyse öyle bi Doğum yaşarız inşallah.ister sezaryen ister normal bebeklerimiz sağlıklı sıhhatli doğsunlar da
Pinarbeki Zeynozeyyo kendini kasmadigin sürece skinti yok öyle aman aman bı acı falan rahat ol sadece cnm ben stresli girdiğim halde o kadar acimadi abarttiklari gbi degl yani
Seymahamza RahimeAdbelliTan Benim de 40+3 bu gidişle Bora’nla yapamayacağım galiba zaman geçtikçe stres oluyorum
SerSel Pinarbeki Allahım hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde bebeğine kavuşmayı nasip etsin🙏İnşallah hayırlısıyla bende o günlere gelirim de bu bebiş gelmiyor derim🙏🤲🏻Düşük riskinden dolayı yatıyoruz şuanda 😞Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🙏
Pinarbeki SerSel amin kuzum çok saol 🙏yat kuzum hiç kalkma tuvalet dışında bnmde kese asagidaydi 3 ay düşük riskiyle bende yattım inşallah hiç bisicik olmaz Allah'ın izniyle alırsın sende bebisini kucağına 🙏
eminergunn Pinarbeki cnm sen dur Bi 39+6 sancısı bile olmayan Bi kız yapmışız 😁 yarım santimcik açıklık ile bekliyoruz bakalım
Pinarbeki eminergunn ay valla kendimi tek saniyodm böyle sizler yazinca demek daha günü var diye teselli oluorm 😁hayırlısı ile alırsın yavrunu inşallah. 🙏
Pinarbeki Mucizemm41 haydi hayırlı doğumlar canm senin bugün yarın başlar nisan geldiyse habersiz bırakma bizi darısı bize inşallah 🙏😁
Sevdaa5858 Pinarbeki bende 39+5 ara ara sancım var ama çok değil.bıgün doktora gittim ne açılma ne bişey🤷🏻♀️İlk oğlumdada Ağustos’un 24 dediler eylülülün 3 de geldi.sanırım buda öyle olcak🙈🙈😂