Bende çok fazla kafama takmıştım 19-20 haftalıkken ama stres yapmayın ,banada ölçümlerde oynama olabileceğini söyledi böyle farklar olabilir endişe etmeyin inşallah sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza buraya kadar geldik 34.haftadayız çok şükür az kaldı 😘😘
Sizde sağlıkla kavuşun 🤍