simsmine benim gebelik şekerim var ilk bebeğimi doğuma birkaç gün kala 37 haftanın içerisinde kaybettim anlık biranda ikinci gebeliğimde şeker takibi yapıldı anlık rahatsızlanıp hastaneye gitmişliğim oldu benim için numara Anlık ulaşabilme müdahale yönlendirme durumu önemli