Ozge1708 bugün nst’ye bağlandım, yanımdada bir kadın nst’ye bağlanmıştı ve ona suyumun az olduğunu söyledim, oda 36. Haftadaymış şuan ama onun suyu sizin gibi gebliğin ortalarında azmış ve doktoru havuç ve armut tüket demiş suyu çoğalmış bilginiz olsun ❤️