Nrhnonaldrm Merhaba iyi gunler bugun pazarda gezerken roka ve tere otu aldim .Daha sonra internetten baktigimda tere otunun hamilelikte tuketilmesi onerilmiyor diyor . Bu konuda bilgisi olan var mi
3babymom Nrhnonaldrm ben hamileliğimde hepsini de yedim niye ki ne zararı olabilir ki ne yaziyodu internette
1prensannesiiiii Nrhnonaldrm ilk üç ay mümkünse hiç yeme canım benim içim rahat etmiyordu canım istese bile yemedim şimdi yiyorum ama salatalarda ya da bir iki dal az yani
A_syma Nrhnonaldrm Salatalarda minimal duzeyde tuketebilirsiniz. Herseyin fazlasi zarar dozunda tuketildigi surece yasak degil
Nrhnonaldrm 3babymom Hamilelikte tere otu zararları nedeniyle önerilmeyen bir bitkidir. Özellikle gebeliğin ilk dört ayı gebelerin tüketmesi sakıncalıdır. Internette fazla net bir bilgi yok genellikle buna benzer seyler yaziyor
Pnr_KMRC1 Nrhnonaldrm ben roka yiyordum sonra nette gördüm zararlı die bıraktım neden zararliki anlam veremedim
2022bebeki Nrhnonaldrm Roka, dereotu,tere,kuzu kulağı belli bir ölçüde kahvaltida salata da yedim. Kasa kasa yemediginzce sorun yok ben ilk 3 ay maydanoza dikkat ettm sadece
efeduru Nrhnonaldrm kac haftaliksin bilmiyorum ama ben ilk 3 ay cokta guzel yedim doktorum dedi bol yesillik ye diye maydanoz haric
Betul_1 Ben 3 ay boyunca roka yedim çok severdim sonra bir ara kanama oldu düşük tehlikesi geçirdim acaba rokadan mı diye düşündüm yoksa çok hareketli bir hayatım yok