melekkalp227 Kızlar kola zararlı biliyorum ama ne zamandır canım çok istiyor bir bardaktan bisey olur mu
esiaks melekkalp227 valla ben o kadar çok içtim ki 😂😂😂 kola aşerdim çünkü. Tabi keşke içmesek ama bir kereden hiçbişey olmaz
Moon_light 1 bardaktan bisey olmaz canin istiyorsa ic Ilk gebeligimde haftda iki kez hamburger kola yerdim doktorum bir sakinca gormedi Allaha sukur kizim cok saglikli..
erdbusra12 melekkalp227 zararlı evet ama canım çok çekerse yarım bardak içiyorum abartmamak kaydıyla ☺️ Afiyet olsun 🌸
hayalperest2310 melekkalp227 olmaz canım iç ben içiyorum doktoruma da sordum abartmamak şartıyla içebilirsin dedi
EymeninAnnesi__ melekkalp227 bişey olmaz bence. Ben ilk 4 ay içmedim sonra günlük 2 bardak felan içiyordum bebegin çok gazlı olacak dediler ama 21 gunlukken basladi gaz 3 ay 1 haftalikken bitti 😅😅
ilkimbebee melekkalp227 canım istediği zaman içtim kendimi aman aman diyip hiçbişeyden kısıtlamadım içebilirsin bence çok fazla abartıya kaçmadan
Fundayakut melekkalp227 Ay vall bende hamileliğim boyunca içmedim 37. Haftadayım geçenlerde çok canım istedi bi kaç kez içtim valla bişey olmaz nolucak 😅