YESAS Merhaba kızlar şuan reglim iki gün gecikti göğüs şişmesi ve acıması,gelgitli kasık ağrıları,sık tuvalet isteği gibi şeyler var test yaptım negatif çıktı sizce erken mi ve gebe olma ihtimalim var mı??🙏🏻
Gamzer YESAS Kan testi ver canım. İdrar testlerinde yanılma payı olabiliyormuş. Allah gönlüne göre versin inşallah🧡
Betul-yalcn YESAS bende de aynı durum var canım test yaptım bugün negatif çıktı inşallah geç döllenmedir kan testinde çıkar
Kbst YESAS ben reglim hiç şaşmaz 5 gün geçince test yaptım negatifti 7 gün sonra yaptım çift çizgi ve beta 203 çıktı . Yani 2 gün erken kan testi daha kesin sonuç verir gibi
YESAS Gamzer bir kaç gün daha bekliyim diyorum kan testi için ama bilemedim idar testleri umudumu yiritiyo. Çok teşekkür ederim inşallah🙏🏻❤️