Haticevrl canim hic üzme kendini bana da 21.22. haftalarda ayni seyi söylediler hatta daha da ileri giderek herseye hazirlikli ol dediler 1 ay boyunca yerimden kalkmadim diyebilirim hic bi is yapmadim nerdeyse ve her gece progestan kullandim su anda 30+2 günlügüz hersey yoluna girdi cok sükür sen icini ferah tut ve asla agir kaldirma yatip dinlen bol bol 😊