Cihangirmom Kızlar 21 haftalık hamileyim tiroid antikorlarım 369 tsh 0.10 çıktı doktorum haşimato hastalığı dedi tedavi doğumdan sonra olur arada ölçtür dedi şimdilik bişi olmaz dedi tedirgin oldum ama benim gibi tiroid sıkıntısı yaşayan var mı
2pati1baby Cihangirmom teyzemde vardı canım 2 çocuğunuda sağlıkla kucağına aldı ama sonrasında ameliyat oldu
Selenayylmz Cihangirmom 37+4 haftalık hamileyim hamilelik öncesinde de vardı haşimato tiroid hamilelik süresince her ay kontrole gittim ilk 25mg ile başladım şimdi 75mg kullaniyorum tsh 2.50 altında olması gerekiyor doğum sonrası da her ay kontrol devam edecekmiş öyle denildi ilaç kullanma sebebi tiroid hastalığı hem bebeğe geçmesin diye hemde ona zarar vermesin diye.
Sevgimom Cihangirmom hamile olduğumu öğrendiğimde testlerimde tsh değerim 22 çıkmıştı doktorum düşük riskine yol açma ihtimali olduğunu söyledi dahiliye doktoruna başvurdum ultrason falanda bakıldı haşimato tiroid olduğunu troid bezlerimin yapısının bozulup görevini yapmadığı için ilaca başladık hamilelikte 2.50 nin altında olması gerektiği için belli aralıklarla testleri yaptırıp ilacın dozunu ayarladı doktorum ama benimki ilerlemisti ilaç kullanmak zorundaydım sizinki ilaç kullanmayı gerektirmeyen bir durum olabilir
Cihangirmom 2pati1baby insaallah bende sağlıkla alayımda canım sonra tedavisi meyse olayım hamileliğim sıkıntıya girmesin de insan korkuyor canım boule birilerinin iyi haberlerini duyunca içim biraz olsun rahatlıyor 😢
ballibocek Hem gebelik takip doktorumla paylaşmalısın bence hem de endokrinciniz ile.. her ikisi de konu Hk bilgi sahibi olsun onlar takipçi olacaktır
Cihangirmom ballibocek dahiliye doktorum ilaça gerek yok doğumdan sonra tedavi başlarız iki ayda bir ölçtür dedi kadın dogumcum da ilaca başlamadı bende bakıyorum herkes ilaç kullanıyor ben öyle gelişi güzel devam ediyorum tedirgin oldum
Cihangirmom Selenayylmz benim tsh düşük diye sanırım ilaç başlamadılar diye düşünüyorum doktorlar hep doğum sonrası suan ilaç veremeyiz diyor kadın doğumcuda dahiliye de bebeğe zararlı diyor doktorlar anlamadım valla
Emine12456 @Selenayylmz herhangi bir sıkıntı oldu mu gebelikte ben de ilaç kullanıyorum da bir ay oldu başlayalı
Selenayylmz Cihangirmom endokrin ilgileniyor benim tedaviyle tsh yüksek diye başladılar az az mg yükseltdikleri icin 8. Ayda düzeldi normal seviyeye indi benim
Meliko Cihangirmom bende de gebelik öncesi haşimato vardı zehirliye çevirmiş gebelikte ben ilaç kullandım doğumuma üç hafta kadar var değerim bu ay normale döndü endokrinee görün onlar güzel takibe alıyorlar
Mhtpflz Cihangirmom benim tsh 7 çıktı doktor ilaç verdi doğuma kadar kullan dedi ilaç vermedi mi sana canım
Cihangirmom Mhtpflz yok vermedi canım dedi iki ay da bir ölçtür doğumdan sonra ilaç tedavisine başlarız dedi şimdi yapacak bişi yok sana ilaç veremem dedi endokrin de sevk vermedi kaldı öyle
tecrubesizanneadayi12 Cihangirmom hiç endişelenme canım çok önceden bendede vardı ama doktor ilaç bile vermedi kontrol altında tahlillerine bakalım nasıl ilerleyecek dedi üçüncü ayda normale dönmüştü değerlerim korkulacak birşey yok stres yapmki endişelenmeyesin
Cihangirmom tecrubesizanneadayi12 İnsaallah canım bana da öyle söyledi iki ayda bir tahlil ver doğumdan sonra bakarız çaresine dedi iyotlu tuz kullanma bisey olmaz dedi
Cihangirmom Sureyya1 evet nodülüm doğumdan önce de vardı nodüller de sokıntı yok denildi kendiliğinden birazcık küçüldü falan kaç endokrin uzmanına gittim hepsi ameliyat gerektirmez kontrollü dedi