Hilal2 aynen yaa kısacık kestirdim hem küt hem ara makas attırdım o kadar rahatladımki, şimdi düzleştirmek 10 dakikamı alıyor kurutması öyle taraması öyle aslında 3 ay önce kestirdim ama hemen uzadı valla kafamdan koca bi ağırlık gitti hayır kestirdiğim saçda çok uzun değil omuzlarımdan hafif aşağıydı :)