brcctmkl merhabalar ☺️🌸🌸 şuan tam olarak 30+5teyim dediğiniz gibi aramızda okadar hafta var. İnşallah dediğiniz gibi her şey yolunda gider bütün ikiz anneleri için de öyle 🌺 umarım hepimiz bir gün buraya pozitif doğum hikayelerimizle geliriz ve sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize 💃🏻 bazı zamanlar bebekler daha hareketli olurken bazı zamanlar da çok az hareket edebiliyorlar endişelenmeyin zaten artık yavaş yavaş yerleri de daralıyor bir göbekte iki bebiş büyütüyoruz kolay mı ☺️ o yüzden endişelenmeyin her şey yolundadır inşallah güzel yorumunuz beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim ❤️❤️ siz de kendinize ve oğluşlarınıza iyi bakınn 🥰 Allah hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin kolay doğumlardan geçirsin 💕🥹