Ezgg_ bende bursadayım bu arada şehir hastanesine tahlil yaptırmaya gitmiştim bir doktora ilk kızım özelde yapmıştım bu gittiğimde hem yer konusunda randevu almak hemde doktor konusunda içim rahat etmedi bir daha da gitmedim ama duyduğuma göre 2 3 kişilik odalar baba sadece refakatçi zamanı girebiliyor yanında bayan biri kalıcak cuma sezeryana alınırsan pzt taburcu ediliyormuş insanına kalmış birşey iyi hikâyelerde okudum kötüde Allah iyilerle karşilaştırsın senide inşallah 🙏