Busece06 Kızlar merhaba 🌸 5+5 teyim. Hafif açık kahve bi lekelenme geldi şimdi. Doktor tekrar ederse gel dedi sizce yerleşme kanamasımıdır bunun için artık geç değil mi ya yerleşme kanaması için