rennatowe biz daha yolun başındayız 🤗17.hafta tek yumurta ikizleri erkek bekliyoruz,çok doktora gittim hepside bi sürü risk sıraladılar,çokta üzerinde durmadım moralimi bozmadım,umarım sağlıkla güzelliklerle kucaklarımıza alırız bebeklerimizi inşallah