Ceyda76 NobleMom yüksek değer demek hanı hamıle olmayınca değer 0-5 arası olmak durumunda ya ondan suan 0-5 e göre yüksek .Umarım ıkı günde sonucunuz daha da katlar yukselır sağlıklı bır gebelık olsun 🤲
Tinkipinki Yüksek çıkmış yani 25 ten sonrası hamile sayılıyor hadi gözün aydın bende 84 değerle öğrenmiştim . Çok tebrik ederim sağlıkla gelsin inşallah 😇
NobleMom Dacmnt teşekkür ederim 🙂adetlerim düzensiz ona göre hesaplayamıyorum ama korunmasız ilişkinin üstünden 11 gün geçmişti