Kocburcuu Merhaba kızlar, bu ay adetim 7gün gecikti, normalde 28günde regl oluyorum Cuma günü kan verdim dayanamayıp 2.30cıktı .. Hala regl olmadık bi belirtim yok tekrar mi kan versem 🙄
1prensannesiiii Kocburcuu 2,30 çok ara Bi değer geç döllenme veya kimyasal olabilir testi 2 gün sonra tekrarlamalisin
Kocburcuu minikmucizeemaak gelmeyen regllerin sonucu saglıklı gebelik olsun inşallah 🐣 9gün oldu hala yok test yenilemedim de 🤦🏻♀️
minikmucizeemaak Kocburcuu Amiiin canım inşAllah öyle olsun güzel haberler alalım inşAllah bu ay 🤲🏻🥰 Bende eğer gelmezse bekleyeceğim 5 6 gün sonra gelmezse kan testi veririm. Gelirse de bitince düzenli değerlendirme yapmak istiyorum nasip
Kocburcuu Pemberuya normalde gecikmem olmazdi haziran ayında düşük yaptım bu ay gecikme yaşadım ve hala olmadım regl 🥺
Kocburcuu İnan hic bi belirtim, hiç bi fikrim yok 🥺 ne yapacagim bilmiyorum kan vereyim diyorum korkuyorum bekliyorum regl de gelmiyor