MaviK Mommy61 nidicartk kullandım erken doğum riskim vardı ilkinde bir zararı olmadı olacak olsa vermezlerdi
Beyhan_30 Ben kullanıyorum nidicart 26haftadan beri şu an 30haftaligim ilk oglumdada kullandım bebeğe bı zarari olmamisti
Mommy61 Doktor kesmişti ağrın oldugunda tekrar başla demişti, başladım ben de ama içim rahat etmiyor kimisi çok zararlı diyor da anlam veremiyorum