ozzlemk Merhaba anneler 4+4 gebeyim şuan da ve akıntım da var. Ara ara vajinamda hafif böyle sızıyla oluyor akıntı bu vajinada ki hafif sızı ağrı gibi değil normal mi bu dönemde
Tinkipinki Bende 8 haftalık oldum ilk haftalarda benimde ağrım çoktu ama idrar yolu enfenksiyonuda tetiklenebiliyormus bence bi doktora idrar vermende yada danısmanda fayda var