Miseymom Sevgili anneler, bu hastanede doğum yapan var mı. Odaları nasıl dogum paketi var mi sürecten memnun kaldınız mı?
Candy88 Miseymom mehmet müezzinoğluydu sanırım doktoru.. 3 yıl önceydi.. Ondan sonra eşimin arkadaşının eşi ve kuzeni de yaptı onlar da memnun kaldılar.. Ziyarete gittiğimizde odaları da iyiydi