Kızlar acilen bilginize ihtiyacım var gece yattıktan sonra hafif hafif bel ve karın ağrısı oluşup geçiyor gündüzleri de sürekli halsizlik vede uyku 37+3 günlük gebeyim sizce normal bir durum mu her hafta nst kontrolüm olduğu için pek ciddiye almayıp agrilari gitmiyorum kontrolden önce sizce ne yapmalıyım