Merhaba arkadaşlar 12+6 da gittiğimde doktor kesin erkek dedi kesin erkek diyince doktora inandım ve bazı nedenlerden dolayı başka doktora geçiş yaptım 16+2 de kontrol için gittiğimde kız dedi ve hala inanamıyoruz hatta yarım saat dolaşıp tekrar baktı tekrar ben kız görüyorum dedi inanamıyorum bu durumu yaşayan var mı detaylı ultrasonda netleşir mi